Alla inlägg under oktober 2008

Av Caroline - 31 oktober 2008 17:50

Idag har jag och Julia varit och shoppat igen, yes! Vi kände att vi inte riktigt hann med oss igår (trots att vi var i stan från klockan tolv elva till åtta, haha) och eftersom att vi hade rensat och gått igenom varenda klädbutik och inte hittat det vi skulle ha så bestämde vi oss för att åka till Birsta idag. Vi hittade inte så överdrivet mycket men det vi sökte efter iallafall! Julia köpte en halsduk som vi har letat efter överallt ungefär, och jag köpte också en halsduk, en svart och tråkig en! Käkade en barnmeny sen bar det av till navet för Julias buss skulle gå fyra..


Nu ska jag snart börja göra mig klar, papsen och Linda är påväg upp från Stockholm och hit till oss. Vi ska ut och käka ikväll med dom, vet inte inte vad vi hittar på sen.


Köpte detta igår iallfall;



Sååå nu vet ni det, *haha*


Ska inte glömma kameran ikväll, tjingeling !

Av Caroline - 30 oktober 2008 18:27

Jag är helt död i kroppen och fötterna känns det som, vi har gått på stan från klockan elva till nu! Hittat lite smått och gott! Blir en bild senare..

Nu blire potatisgrattäng och kött *haha*


Tjing!

Av Caroline - 30 oktober 2008 08:28

Gó morgon bloggen!

Det ser ut att vara jätte mysigt väder ute, solen skiner och det ligger ett tunt lager med snö på backen! Gissa om jag börjar längta till julen nu! Klev upp klockan åtta idag, meningen var att Julia skulle väcka mig när hon kom hit strax efter nio. Men när Willy började stöka och böka på inne i köket imorse och leta efter en väska och sånt så insåg jag att det var lika bra att kliva upp! Willy är på skolan idag *mohaha* Eftersom att han har bytt linje så måste han plugga igen allt som vi på entreprenör har gjort. 


Nu ska jag snabba mig och duscha innan Julia kommer, sen ska vi åka in till Birsta, eller stan och shoppa *tjoho* lär ju bli mycket nytt!


Tjingeling :) 

Av Caroline - 30 oktober 2008 00:30

Gó kväll bloggen!


Jag är inte galen, men för mig är det kväll nu *haha* Har varit så duktig ikväll. Blev inge glass med varma bär och film inte, ånej! Jag har städat som en? Jaaaag vet inte vad! Jag har dammsugat överöver allt, bytt sängkläder, plockat undan, tagit reda på tvätten, städat badrummet och bäddat åt Julia tills imorn. Känns skönt på nått sätt när man får allt gjort, *tihi*


Nu väntar sängen, jag lär ju sova som en prinsessa inatt *hihi*'


God natt!

Av Caroline - 29 oktober 2008 19:43

Guuud så skönt att vara hemma, helt sjukt! Vi for hem i lördags, och är hemma nu onsdag. Trots att vi måste städa, ta reda på tvätten och sånt så känns det hur bra som hellst att vara hemma, ärligt jag har längtat hem *skratt* Om ni vill veta vad jag har haft för mig under de här dagarna som så kan ni gå in på min bilddagbok, (happypill.bilddagboken.se) för just nu vill jag bara slänga mig i soffan, slå på en bra film och äta glass med varma bär. Jag är helt själv, Willy for precis på hockey träning och fan va jag ska lata mig tills han kommer hem, då måste vi som sagt städa. Imorgon kommer Julia hit också, klockan åtta på morgonen *haha* så jag antar att det inte blir något bloggade imorgon.


Vi hörs höreni!

Av Caroline - 26 oktober 2008 15:08

Hej på er!

Lite om vad jag har haft för mig i helgen .. *haha*


Fredagen: Skola först, sen kollade jag på Willys match med hans mamma och syster i Timrå, dom vann med 7-4. Sen åkte vi hem till Sollefteå. 


Lördag: Åkte till Julia klockan två, vi gjorde oss iordning sen for vi till stan vid sex tiden och åt på diana med Cicci och Mathilda. Jag och Julia delade på en kebabtallrik och en köttfärsås pizza, vi blev tok mätt! Drog vidare till Fille bus, inväntade allt folk. Och det tog ett bra tag innan alla kom. Trevligt där, surrade och hade kul. Vid halv elva gick vi upp på hullsta. Blev mycket dans, så nu är jag nöjd (när jag äntligen fått röjt lite, tihi) Och som vanligt blev det 64:an grillen efteråt, Cissi åt hamburgare, Johannes och Robin kebabtallrik och jag lite pommes med sås, *oooh* Tyvärr så blev kvällen inte så bra som vi hade tänkt meen, vi har ju en hel vecka på oss att göra något kul1


 

Jag och syrran, lilla syrran *höhö* 


Söndag: Klev upp klockan åtta, *helt död* lovade Willy att jag skulle följa med och kolla på hans match idag. Först var vi och åt lunch på värdshuset, sen åkte Willy och tog lag kort i Njurunda. Åkte till Gärde och lämnade av Willy, jag gick hem så länge och Willys mamma och pappa for och shoppade! Så nu väntar jag på att klockan ska bli fyra, då ska jag kila bort till Gärde hallen och kolla på matchen!


Tjing!

Av Caroline - 23 oktober 2008 23:10

Vilken teater alltså, ojojoj *skratt* ett tag trodde jag och Dessan nästan att vi hade kommit galet fel! Mycket skratt och trevligt hade vi, Nelly bjöd på gotta från jamjam och coca cola! Tre proppfulla påsar hade hon med sig, en med choklad, en med lakrits och en med surt och sånt. Lilla ont i magen vi fick! Nu ska jag och Willy pussas framför tv:n ett tag sen fika seen äntligen sova! Imorn åker vi hem till lilla Sollefteå efter Willys hockey match, ska se den med Rosita! Sen blir party på lördag med mina girls där hemma. Blir nog lite bloggande i helgen


Tjing!


Av Caroline - 23 oktober 2008 15:17


Kom just hem, ska ringa om praktik plats nu, som senast skulle vara fixat idag, men ja.. Ni vet jag! Tyvärr blir det nog Statiol *haha* nära och bra, ligger bara några meter från där vi bor. Om inte dom tar emot eller har någon annan eller något så ska jag fråga på City Gross.


Sen ska vi äta. Klockan fem åker Willy på hockey träning, och då ska jag åka på nån himla teater föreställning med klassen, ellerja skolan? *haha* lär bli kul.. Tänkte ta med mig kameran också så om de var nå kul dedär så blire väl nån bild här senare.


VI HÖRS, tjing!

Presentation

Omröstning

Hur väl känner du mig? :)
 Mycket väl
 Vi är vänner
 Lite haft
 Inte så väl
 Inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards