Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Sthlm

Av Caroline - 20 december 2008 20:49

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, igår var jag totalt less igår efter 5 timmar bussresa till Sthlm. Sen när vi kom hem, kikade vi på film och gottade i oss massa gosaker.


Idag har vi varit i Täby galleria och kikat runt.. Det var dunder mycket folk så det var bara jobbigt att gå omkring där, jag hade bara ork till att köpa hårspännen till mig själv sen blev Dennis dålig så vi var tvungen att åka hem, vilken var ganska skönt ändå. Sen åt vi middag, fisk *yummie* och jag kände mig PRECIS som farmor, vill jag juh lova! När hon äter middag tar det ungefär en timme för henne att äta upp. Hon ska hinna prata, ta för sig, och hela fadderullan.. Hon är alltid sist! Och ja, ungefär så var jag idag..


Vi har nyss varit och solat, jag Linda och Angelica. Fick en cocos olja av pappa (xtreme brown) och det var mycket härligt.. Förmodligen kommer jag vara pepparkaka på julafton *tihi*


Nu står Willy här bredvid mig och hänger, och jag vet vad han menar med det (att jag ska gå från datorn) så, ni får ha en trevlig kväll!


Tjingeligan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 8 januari 2009 18:30

Hej på er!   Idag började skolan, efter ett skönt, men kort lov. Jag har ingen lust, ork eller energi till skolan längre. Förrut kändes det alltid skönt att komma tillbaka efter loven, komma tillbaka till "den rätta" vardagen liksom, men den känslan ...

Av Caroline - 6 januari 2009 22:09

Underbart att vara hemma igen! Nu tänker jag bannemig inte åka till Graninge, Långsele, Sollefteå, upp över (what ever) på förbaskat lääänge!   Våran nya "nyårsfest" på Fritids centrum blev väldigt bra tycker jag, bättre än förväntad faktiskt! Det kä...

Av Caroline - 4 januari 2009 14:36

Naglarna är klar! Så nu packar och städar jag för fullt! Dunkar rixfm på högsta volym också *mohaha* där får våra "underbara" grannar tillbaka för att dom lever om på natten då VI andra försöker sova, - medans de sitter och super. I'm evil!      ...

Av Caroline - 4 januari 2009 12:13

Jag såg bara halva While She Was Out, resten tänker jag se klart när Willy kommer hem *haha* Hitills är det super spännande, jag ville egentligen inte stänga av filmen, men jag är hundra på att Willy också vill se den!   Bilden visar vad jag ska göra...

Av Caroline - 4 januari 2009 10:05

God morgon! Härligt väder det är ute, 17 minus.. Det hade varit tok mysigt en solig (men kall) dag som denna att farit ut med skotrarna och grillat korv på Holmen i Graninge, men icke. Jag sitter i fast i Sundsvall fram till klockan sju ikväll.. Will...

Presentation

Omröstning

Hur väl känner du mig? :)
 Mycket väl
 Vi är vänner
 Lite haft
 Inte så väl
 Inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards