Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Packat klart och tränat!

Av Caroline - 18 december 2008 19:10

Härligt! Nu har jag packat inprincip allt. Det fattas bara lite små saker (make up, hårgrejer osv.) som jag ska packa imorgon när jag kommer hem från skolan! Sedan så har jag hunnit med att städa och cyklat! Så, just nu sitter jag och klunkar i mig IS KALLT vatten och har precis kollat på nyheterna. De pratade om Arboga morden, de två små barnen som blev knivskurna till döds.. Jag bara ryser i hela kroppen! Varför ska man ge sig på två helt oskyldiga små barn? Jag blir så himla ledsen när jag tänker på hur många sjuka människor det finns..


Jag har faktiskt inte lust att tänka på hur många idioter det finns just nu, då kommer jag behöva fundera i många många timmar.. Dom kommer tyvärr  aldrig att försvinna!


Hursomhaver, just nu har jag inget speciellt som behövs göras.. Så jag tänker plocka fram pepparkakorna och slappa framför TV:n, nu medans jag har tid! *tihi* Påtal om pepparkakor föresten.. Gissa vem som kommer vara brunare än brunast på julafton då? *hm* Jag nämnligen! Pappa har köpt ett "solarium hus" som jag säger att det är. En lokal som han håller på renoverar med sitt jobb just nu, där han har ett antal solarium, där man kan sola för en slant då! Och pappa lovade mig att jag skulle få sola HUR MYCKET jag vill, och helt GRATIS. Inte illa va? Och det är sprillans nya solarium dessutom *lycka*


Tjingelingan! / Caroline


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 8 januari 2009 18:30

Hej på er!   Idag började skolan, efter ett skönt, men kort lov. Jag har ingen lust, ork eller energi till skolan längre. Förrut kändes det alltid skönt att komma tillbaka efter loven, komma tillbaka till "den rätta" vardagen liksom, men den känslan ...

Av Caroline - 6 januari 2009 22:09

Underbart att vara hemma igen! Nu tänker jag bannemig inte åka till Graninge, Långsele, Sollefteå, upp över (what ever) på förbaskat lääänge!   Våran nya "nyårsfest" på Fritids centrum blev väldigt bra tycker jag, bättre än förväntad faktiskt! Det kä...

Av Caroline - 4 januari 2009 14:36

Naglarna är klar! Så nu packar och städar jag för fullt! Dunkar rixfm på högsta volym också *mohaha* där får våra "underbara" grannar tillbaka för att dom lever om på natten då VI andra försöker sova, - medans de sitter och super. I'm evil!      ...

Av Caroline - 4 januari 2009 12:13

Jag såg bara halva While She Was Out, resten tänker jag se klart när Willy kommer hem *haha* Hitills är det super spännande, jag ville egentligen inte stänga av filmen, men jag är hundra på att Willy också vill se den!   Bilden visar vad jag ska göra...

Av Caroline - 4 januari 2009 10:05

God morgon! Härligt väder det är ute, 17 minus.. Det hade varit tok mysigt en solig (men kall) dag som denna att farit ut med skotrarna och grillat korv på Holmen i Graninge, men icke. Jag sitter i fast i Sundsvall fram till klockan sju ikväll.. Will...

Presentation

Omröstning

Hur väl känner du mig? :)
 Mycket väl
 Vi är vänner
 Lite haft
 Inte så väl
 Inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards