Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Caroline - 2 januari 2009 15:42

Hejsan hoppsan, då var det nytt år.. Nyår firades hos Daniel och Pauline, tråkigt att det slutade som det gjorde. Men som sagt, vi ska köra en ny "nyårsafton" innan skolan drar igång! Idag är det en slö dag i mitt liv, jag och Willy sov fram till halv två.. Och fram tills nu så har vi ätit frukost och kollar på Hälsoresan med Stig-Helmer (love, haha) och nu ska vi se Arn 2.


Igår var jag hos fot speciallisten, fy sjutton va ont det gjorde! Nära döden upplevelse.. Hon tyckte jag var helt galen som orkade med denna smärta. Men jag gör vad som hellst för att slippa åka in till sjukhuset. Då måste jag ta spruta (och som ni vet, jag har sprut fobi) och få antibiotika.. Never! Då har jag hällre ont.. Eller, kanske inte.


Nu blir det film, tjingelingen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur väl känner du mig? :)
 Mycket väl
 Vi är vänner
 Lite haft
 Inte så väl
 Inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards