Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Caroline - 4 januari 2009 14:36

Naglarna är klar! Så nu packar och städar jag för fullt! Dunkar rixfm på högsta volym också *mohaha* där får våra "underbara" grannar tillbaka för att dom lever om på natten då VI andra försöker sova, - medans de sitter och super. I'm evil!






Av Caroline - 4 januari 2009 12:13

Jag såg bara halva While She Was Out, resten tänker jag se klart när Willy kommer hem *haha* Hitills är det super spännande, jag ville egentligen inte stänga av filmen, men jag är hundra på att Willy också vill se den!


Bilden visar vad jag ska göra nu..  


 


Typisk tjej göra va? *haha*


Av Caroline - 4 januari 2009 10:05

God morgon! Härligt väder det är ute, 17 minus.. Det hade varit tok mysigt en solig (men kall) dag som denna att farit ut med skotrarna och grillat korv på Holmen i Graninge, men icke. Jag sitter i fast i Sundsvall fram till klockan sju ikväll.. Willy har precis åkt till Huddik för att spela hockey match, och det passar ju alldeles ypperliggt! Då hinner jag fixa allt inför imorgon.. Jag hoppas att det blir en kanon kväll!


Funderar på om jag ska ta och slå på en film och slöa ett tag? Och dricka en hallon och banan shake? Jag fick en "Magic Bullet" liknande grej av låtsas farmor i julklapp, som är toppen! Super behändig och liten.. 


På tal om julklappar, min lista på vad jag fick, - fylls på nu! *hihi*


  • Underkläder
  • Vinderkläder
  • Super fint halsband i silver
  • 500 riksdaler
  • "Magic Bullet"
  • Hårprodukter
  • Manikyrsett
  • Mysiga strump/tofflor
  • En ny webb cam

Jag vet inte om det var allt, annars fyller jag på listan senare. Farmor är för gullig! Vi ses rätt ofta, men ändå så har min julklapp sedan förra året legat kvar hos henne *skratt*  Så, av henne kommer jag få förra årets julklapp, och årets julklapp NÄSTA gång vi ses, har vi sagt! *haha* Jag älskar verkligen julklappar!


Nu ska jag inte skriva mer, utan slå på While She Was Out, en spännande thriller.. Vi hörs senare!


Ciao!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur väl känner du mig? :)
 Mycket väl
 Vi är vänner
 Lite haft
 Inte så väl
 Inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards